A Porsche az évtized végéig tervezi piacra dobni a Mission E-t, 600 lóerős, 500 kilométeres hatótávú elektromos sportautóját. A háttérben már folyik a gyártási logisztika szervezése; úgy hírlik, a Panasonic és a Bosch között dől el hamarosan, ki lesz az akkumulátor-beszállító.
A végső szakaszában van az ügy, hamarosan eldöntik, ki szállítja a Mission E akkumulátorait – mondta Oliver Blume Porsche-vezér a Bloombergnek. Az amerikai médiavállalat úgy tudja, már csak két jelölt van versenyben. A Panasonic nemrég a Teslával bútorozott össze, Nevadában épülő közös akkumulátorgyáruk a világ legnagyobbja lesz 2017-es átadásakor. Az ő celláik mellett állítólag az szól, hogy olcsóbbak, mint amit a Bosch kínál. Utóbbi mellett pedig leginkább az a fő érv, hogy szintén német cég, ami nagyban egyszerűsítené a logisztikát.
Akár a Bosch, akár a Panasonic lesz a befutó, döntésük egyben azt is jelenti, hogy a Porsche más úton jár, mint konszerntársa, az Audi. Ők a koreai LG Chem és a szintén koreai Samsung SDI cégekkel szerződtek két éven belül várható villany-SUV-jük akkumulátoraihoz.