Nemigen láttunk még közelről modern Datsunokat, de a Redi-Go nevű szerkezet láttán van egy olyan érzésünk, hogy ez nem is nagy baj.
Az új modell állítólag a Renault Kwid műszaki alapjaira épül, de a formaterv teljesen más: a Kwid egész elfogadható terepjárós fazonját ügyetlen, emelt kisautó-fazonra cserélte a Datsun tervezőgárdája. A gombkerekű, nagyarcú rémség a tervezők zárlatos arányérzékéről árulkodik – az egyetlen, ami eladhatja, egy nevetségesen kis összeget mutató árcédula lehet, még Indiában is, amely az elsődleges piaca lesz. A márka igazgatója szerint persze kicsit máshogy van mindez: a Redi-Go megjelenése szerinte a jellegzetes és korszerű, amely biztosítja, hogy kitűnjön a tömegből. Nos, ez utóbbi az egyetlen, amiben egyetértünk vele.
Az autó műszaki megoldásairól egyelőre keveset tudunk, de valószínű, hogy a Renault Kwid nyolcszáz köbcentis, 53 lóerős háromhengeresét és ötsebességes kézi váltóját alkalmazzák majd itt is, és a Datsun is viccesen olcsó lehet abból kiindulva, hogy a Renault-ért átszámítva csupán 1,1 millió forintot kérnek. Ám még így is kérdés, hogy miért venné épp ezt bárki, ha ott a francia testvérmodell, ami még csinos is.