Nahát, még egy Tesla-gyilkos, ezúttal Kínából
A LeEco LeSEE nevű szerzet meglepően ügyesen alkalmazza a kaliforniai receptet. Van határozottan tetszetős formaterv, hűtőrács-nélküli orr-rész és durva villamos hajtás. Az okostelefon-gyártóként ismert LeEco egyelőre annyit ígért, hogy az autó minden paraméterében jobb lesz a Tesla Model S-nél.
Kína átláthatatlan fekete doboz, amiből rengeteg szemét között időnként figyelemre méltó termékek is előkerülnek, bár a pontos forrást nem mindig lehet azonosítani. Valami ilyesmi a LeEco LeSEE is, amely egyszerre emlékeztet a Tesla Model S-re és a Porsche Panamerára, és a telefongyártó vezetői egyértelműen arra utaltak, hogy a gyártását fontolgatják. Tulajdonképpen lehet is belőle valami, hisz a kínaiak talán még olcsóbban jutnak Li-ion akkumulátorokhoz, mint bárki más a Földön – a mobiltelefonokba és mobil számítógépekbe így is milliárdszámra készülnek a cellák az országban – az autó fejlesztésében pedig állítólag az Aston Martin és a Faraday Future – amelynek a LeEco az egyik befektetője – is a segítségükre volt.
Egyelőre kevés konkrétumot árultak el a LeSEE-ről. Ezek közül az egyik, hogy drótnélküli töltésre is felkészítették, a másik, hogy a végsebessége 210 km/h lesz. Ám abból a kijelentésből, hogy lefőzik vele a Tesla Model S-t, itt is nagyon sok száz villanymotor-lóerőnek kell dolgoznia, és jó nagy akkumulátorra is szükség lesz, ha túl akarják szárnyalni a csúcsváltozat 430 kilométeres hatótávját.