Nincs szükség előjegyzésre – ezzel a szlogennel népszerűsíti az elektromos Leafet a Nissan. Nem nehéz kitalálni, honnan jött az ötlet: a Teslát fricskázták meg, kihasználva az április elején bemutatott Model 3 népszerűségét. Ahogyan azt korábban mi is megírtuk, két hét alatt több mint négyszázezren adtak le foglalást a 2017 végén érkező nép-Teslára.
Ezzel nyilván azt sugallják, hogy várakozás helyett vegyünk inkább Leafet. A hirdetés nyomtatásban megjelenő változatában ezt még annyival kiegészítik, hogy miért fizetne bárki is ezer dollárt a sorban állásért, ha máshol négyezer dolláros kedvezményt kap.
Emellett persze más érvek is látszódnak a Nissan reklámján. Egyrészt azzal dicsekednek, hogy a Leaf a legkeresettebb elektromos autó a piacon. Másrészt pedig azzal, hogy kategóriájában ennek a modellnek van a legnagyobb hatótávja. Utóbbi érveléssel csupán annyi a probléma, hogy éppen a megfricskázott Tesla Model 3 nyomja majd le, az ugyanis a japánok 250 kilométerével szemben 346-ot tud majd megtenni egyetlen töltéssel. Igaz, arra még várni kell.
A Nissan mindenesetre ügyesen megtrollkodta a Teslát, maga az ötlet mindenképpen elismerésre méltó. Azt pedig, hogy melyik modell lesz a sikeresebb, az idő és a vásárlók eldöntik.