Az már a G90 bemutatásakor világos volt, hogy a Hyundai komolyan gondolja a Genesis márkát, legalább annyira, mint mondjuk a Toyota a Lexust. Ennek megfelelően a jelenleg kéttagú választék gyors bővítését tervezik – egy nemrég kiszivárgott prezentációs lap szerint a kínálat alapját adó három szedánból a hátralevő kettőt 2017 végéig piacra dobják.
Az érdekesebb ezek közül a kisebb G70, amely méreteiben leginkább az Audi A4-eshez, a BMW 3-as sorozatához vagy a Mercedes C osztályhoz hasonlít, és ha igazak a pletykák, ennek a bemutatása a következő lépés a Genesis paletta bővítési programjában. Az év elején New Yorkban tanulmányautóként már kiállítottak egy efféle autót, így elképzelnünk sem nehéz, milyen lesz: lendületes vonalú, hátsókerék-hajtású autó, nem épp tágas belső térrel. Emellett jön a G80 is, amely az eredeti Genesis szedán utódja, méretben és teljesítményben is hasonló lesz az elődhöz, bár valószínű, hogy karakteresebb formatervet kap.
A 2017 és 2020 közti időszakra további három autót irányoz elő a kiszivárgott ábra: egy nagy és egy közepes méretű szabadidő-autót, valamint egy középkategóriás luxuskupét, amely várhatóan a G70-en alapszik majd. Ez a választék nagyjából le is fedi a prémium szegmens legnépszerűbb kategóriáit, és a Genesist hasonló pozícióba hozza a piacon, mint amilyenben most a Lexus, az Infiniti vagy a Jaguar van.
A koreaiak egyelőre nem versenyezhetnek a német prémium-gyártók lassan átláthatatlanul szövevényes kínálatával, de erre egyelőre nincs is szükség: az első feladat most az, hogy megvessék a lábukat a legtöbb piacon, ehhez pedig nem kell több modell, lényegesebb a megkérdőjelezhetetlen minőség és annyi stílus, ami felismerhetővé teszi a Genesiseket.