A képeket és az adatokat nézve az az ember érzése, hogy a BRZ semmit nem változott a frissítés során, aztán kiderül, hogy számtalan ponton tökéletesítették a sportkocsit a japán mérnökök, lényegében feltűnés nélkül.
Lényegében összesen két számszerűsíthető változás akad: a motor teljesítménye, amely 200-ról 205 lóerőre nőtt, és a rövidebb végáttétel, amely 4,1 helyett 4,3 az új változatnál. Mindkét szám azt sugallja, hogy jobban gyorsul majd az autó, de a konkrét dinamikai adatokkal egyelőre adós a Subaru. A teljesítmény minimális növekedéséhez meglepő mennyiségű változtatás társul a motorban: lecserélték a szelepeket és a vezérműtengelyeket, változtattak a hengerfej kialakításán, de új a szívó- és a kipufogórendszer is. Úgy néz ki, a teljesítmény érdemi növelése nem szerepelt a tervekben – a BRZ-ből továbbra sem készül turbós változat, pedig a Subarunak tulajdonképp csak egy mozdulat lenne ide is beszerelni egy 300 lóerő feletti négyhengerest.
A többi változtatás még ennyire sem megfogható. Új a futómű hangolása, hátul például vastagabb kanyarstabilizátort alkalmaznak, de merevebbre lecserélték a toronymerevítőket is – összességében az autó vezethetőségének további javítása volt a cél. A menetstabilizáló programját is hozzáigazították ezekhez a változtatásokhoz, és a korábbi sport üzemmód track, azaz pálya-beállítás néven él tovább, alighanem azért, mert még tovább engedi az autót, mielőtt elvenné a gázt.
Mindezen felül korszerűsítettek a fedélzeti rendszeren, a felszereltségtől függően 4,2 vagy 6,2 hüvelykes LCD-n egyebek közt olyan információk is megjeleníthetők, mint az oldalgyorsulás, a kormányszög vagy az olaj- és vízhőfok, de van beépített stopper is, amely nagyban leegyszerűsíti a köridők mérését.
Úgy tudjuk, a felújított BRZ szeptembertől lesz elérhető, a Limited felszereltségű csúcsváltozatra és a Brembo fékeket és Sachs rugóstagokat tartalmazó Performance Package-re állítólag még tovább, a jövő év elejéig kell majd várni.