Ezzel búcsúzik a Honda CR-Z
Készül egy utolsó kiadás, az Alpha Final Label, amely több részletében is különbözik a többi CR-Z-től, mielőtt leállítanák a típus forgalmazását Japánban is.
Nagy dolgokra persze nem kell gondolni: kevertek egy szép mélykék-metál színt, amely csak ehhez a változathoz lesz elérhető – négy másik szín mellett – és terveztek hozzá egy érdekes ötágú felnit is. Ezen felül az ülések hímzése és néhány felirat jelzi még, hogy ez itt a hibrid kupé utolsó változata. Műszakilag viszont érthető módon nem változik már az autó, marad a 130 lóerő összteljesítményű benzin-elektromos hajtásrendszer, amely egy 1,5 literes, 112 lóerős négyhengeres benzinmotorból, egy apró, 20 lóerős egyenáramú villanymotorból és hatfokozatú manuális, vagy fokozatmentes automata váltóból áll.
A CR-Z nem lett igazán sikeres, elsősorban talán azért, mert a teljesítménye nem állt összhangban a forma sportos karakterével, viszont mindennapi használati értékben nem igazán nyújtott többet egy sportkocsinál. Így, főképp karrierje utolsó éveiben, ahogy elmúlt az újdonság varázsa, drasztikusan visszaestek az eladások.