A lehető legalkalmasabb embert találta meg a Honda a saját háza táján, hogy csapjon egy kis hírverést az új NSX-nek. Fernando Alonsót ültették be egy körre Estorilban. A pályán, ahol az első NSX-et fejlesztő Aytron Senna első Formula-1-es nagydíját nyerte harmincegy éve. Ha már a sorozatgyártás késve indult, legalább fedélzetikamerás videót kapunk a japán/amerikai csúcsmodellből, íme.
Lévén a kétszeres Formula-1-es világbajnok közvetve maga is a Honda alkalmazottja, jobb fenntartással kezelni a megállapításait, mindenesetre ígéretes, hogy a körözés után arról mesélt, ezzel közel olyan érzés megfékezni a kanyart, mint egy F1-essel. Nyilván mindenki Formula-1-es hasonlatokat várt tőle, ezért mondhatta azt is, hogy lágyabb, mint egy F1-autó, és ellentétben azzal, itt nem kell megküzdeni minden centiméterért az íven, jelentsen ez bármit.
A kilencvenes évek méltán legendás Hondája évek óta készül a visszatérésre egy középmotoros utóddal. A tavalyi Genfi Autószalonon már az európai bemutatót is megejtették, de a termelés beindítása nem a tervek szerint haladt. Hosszas késés után az első kiszállítások épp csak megkezdődtek májusban, de egyelőre csak az amerikai megrendelők örülhetnek. Az Acurával kezdtek az ohiói gyártósoron, az első hondások leghamarabb ősszel kapják meg az autójukat.