Először futott az elfeledett Audi prototípus
Igazi különlegességet mutatott az Audi az Elfel Rallye Festivalon, ahol mindenféle korú régi raliautó előfordul. A középmotoros versenyautó a soha meg nem született S csoport nagyágyúja lehetett volna, ha az 1986-os világbajnokság tragikus eseményei miatt el nem veti az új kategória létrehozásának ötletét az FIA.
Az S csoportot 1987-től hozták volna létre a B csoport helyett. Az ötlet az volt, hogy a motorok teljesítményét 300 lóerőben maximálják, viszont egy-egy ilyen autóból csak tíz szériapéldányt kellett volna gyártani a homologizációhoz, a B csoportban kötelező 200 helyett. Így olyan versenyautók születhettek volna, amelyeknek az utcai gépekhez ugyan semmi közük, viszont a versenyzéshez tökéletesek, miközben a fejlesztés költsége is drasztikusan csökkent volna.
Az Audi prototípusa például középmotoros, formára leginkább egy kicsinyített Le Mans-i versenyautóra hasonlít, és persze összkerék-hajtású. A hajtását a Quattro S1-eséhez hasonló 20 szelepes, öthengeres turbómotor végzi, amelynek a teljesítményét a szabálynak megfelelően 300 lóerőre csökkentették. A csővázas gép így könnyebb és kedvezőbb súlyelosztású lett volna, mint a B csoportos Audi Quattrók.
Az 1986-os évben több gyártó is készített hasonló S csoportos prototípusokat – a Toyota például az MR-2 alapjaira épített egy összkerék-hajtású prototípust, de állítólag a Lanciánál is elkezdték már a munkát – de ezek az autók végül nem versenyezhettek, mivel az FIA az 1986-os szezon durva balesetei miatt ki sem írta az S csoportos bajnokságot, sőt, a B csoportot is megszüntette. Csak az A csoport maradt, ahol a részvételhez legalább 5000 példányt le kellett gyártani az adott típusból – és ezzel az Audi lényegében ki is szorult a raliversenyzésből.