Úgy néz ki, a Toyota is beleugrik a szuperolcsó népautó-kategóriába, ahogy a Nissan annak idején a Datsun márka bevezetésével. Ehhez most a Daihatsut használják, bár a Sigra mini-egyterűnek saját, S betűt formázó jelvényt kap.
A Sigrát szépnek nem mernénk nevezni: a forma modern, de rossz arányú. Ez azonban az alapkoncepcióból fakad: ez egy tágas, nagy testű, hétüléses autó kiskocsi alapokra építve, így nem valószínű, hogy bárki képes lett volna sokkal vonzóbban csomagolni.
A motortérbe Toyota benzinmotorokat építenek, a kisebbik ezres, a nagyobbik 1,2 literes. A teljesítmény-adatokat egyelőre nem ismerjük, de valószínű, hogy a 70 és 100 lóerő közti tartományba esik a két benzines teljesítménye. Mivel a Sigra első körben csak Indonéziában lesz kapható – ott is készül, 60% körüli helyi beszállítói aránnyal – a legfontosabb célpont talán a Datsun Go+ lesz, amely hasonló méretű és felépítésű, és szintén nem egy erőgép.
A siker legfontosabb eleme persze a megfizethető ár, és úgy tudjuk, ez is megvan: 85 millió rúpiába kerül majd az alapváltozat, ami átszámítva úgy 1,8 millió forintnak felel meg – ezzel a Sigra a Datsun egyterűjénél is olcsóbb lesz valamivel.