Ez az igazi pazarlás, nem az arany: a repülőgép-ipar és az űrkutatás drága és nehezen megmunkálható alapanyagából, titánból készítettek karosszériát az Icona nevű sportkocsigyártónál. A Volcano, amely egy orrmotoros, kétüléses, kis szériás sportautó, eleve nem olcsó, de a nyers titán burkolat a legdrágább sportkocsik közé emeli.
A titán ritka és drága: repülőgépekben, versenyautókban és űrhajókban alkalmazzák, elsősorban kis tömege, az acéléhoz hasonló szilárdsága és korrózióállósága miatt. Manapság azonban divat lett az alkalmazása, például méregdrága órák házának alapanyagaként alkalmazzák szívesen. Autókarosszériát viszont nemigen készítettek belőle, mivel sajtolni, hidegen alakítani meglehetősen nehéz.
Az Icona Volcano sportkocsiból készült most egy Titanium nevű változat, amelynek teljes burkolata festetlen titánlemezekből készült. A formás kétülésest már ismerjük korábbról: a GM 6,2 literes, kompresszoros V8-asát szerelik bele, amelyet a Corvette csúcsváltozataiból ismerhetünk, és itt 670 lóerőt ad le. Pontosan nem tudni, hogy a 45%-kal kisebb sűrűségű karosszériával mennyit spóroltak az autó tömegén, de az biztos, hogy 2,8 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, a végsebessége pedig 350 km/h körül van.
Az autó dinamikájánál csak az ára durvább: a titánkarosszériás modellért 2,5 millió eurót, azaz olyan 776 millió forintot kell kifizetni, ami persze ÁFA és regisztrációs adó nélkül értendő. Cserébe olyan autót birtokolhat a majdani tulajdonos, amilyenből összesen három épül, és ha nem törik össze, a karosszériájának nemigen árthat az időjárás.