Kötelező visszahívást egyelőre csak az Egyesült Államokban rendeltek el az M5-ös és M6-os BMW-kre, de a hiba a többi példánynál is jelentkezhet. Egy nem megfelelően kivitelezett hegesztés mellett eltörhet a kardántengely.
Inkább kellemetlen ez az eset a BMW számára, mint költséges, hiszen Észak-Amerikában alig ezer M5-öst és M6-ost adtak el az 560 lóerős, 4,4 literes V8-as turbómotorral, inkább azért érdekes, mert a márka sportos csúcsmodelljeit érinti. Az NHTSA egyébként azért rendelt el kötelező visszahívást az ügyben, mert megeshet, ha nem is valószínű, hogy a kardán törése után az autó lejtőn parkolva elgurul, még kézifékkel rögzítve is.
Azt egyelőre nem tudni, hogy a BMW meghirdet-e a típusokra nemzetközi visszahívást, hisz más piacokon az ilyesmit csak kivételes esetekben teszik kötelezővé.