Összesen 499 LaFerrari elkészítése szerepelt a tervekben, amelyeket 2015-ig le is gyártottak. Ám most úgy határoztak Maranellóban, hogy összeszerelnek egy 500. példányt is, amelyet elárverezhetnek. A befolyt összegből, amely egész biztosan hatszámjegyű lesz euróban, az augusztus 24-ei földrengés okozta károk enyhítésére, illetve a károsultak megsegítésére fordítják.
Ritka, hogy egy sportkocsigyártó hajlandó eltérni az előre meghatározott példányszámtól, különösen a Ferrari esetében igaz ez, hisz minden további autó csökkenti a már legyártott példányok értékét. Ez azonban kivételes eset, és valószínű, hogy viszonylag egyszerűen összerakhatják az utolsó utáni LaFerrarit a raktáron levő alkatrészekből. A LaFerrari eredeti ára 1,2 millió euró volt, de ennék sokkal drágábban kelhet el az utolsó, létszám feletti példány, hisz amióta mindet eladták, akadt olyan példány, amely 4,5 millió euróért cserélt gazdát.
A 963 lóerős hibrid Ferrari, amelyben csak a 6,3 literes V12-es motor 800 lóerős, jelenleg a leggyorsabb utcai Ferrari, és egy darabig biztosan az is marad, hisz a következő ilyen kisszériás álommodell bemutatása csak 2020 után várható.