Az egyelőre névtelen tanulmány egész más céllal készült, mint a 01: ezt nem tervezik gyártani, azért leplezték le, hogy megmutassák, hogy áll a márka számára kitalált stílus egy másik alapformának.
Így természetesen egy csomó karakteres részlet hasonlít a szabadidő-autó megoldásaira, például az orr-rész teljes szélességében elnyúló hűtőrács, a motorháztetőből kilógó békaszem-fényszórók és a jellegzetes, sűrű osztású hátsó lámpák. A névtelen négyajtóson viszont kiélhették a tervezők néhány elfojtott perverziójukat, így kerülhettek rá Lamborghini mintára felfele nyíló oldalajtók, és nyilván így építhettek be négy, ránézésre nem épp kényelmes kagylóülést.
Az egyértelmű, hogy a Lynk & Co márka egyelőre túl ésszerű ahhoz, hogy egy efféle autó is bekerüljön a kínálatba. Ugyanakkor az egyáltalán nem valószínűtlen, hogy 2018-ra egy alacsonyabb modell is elkészülhet, párhuzamosan a Volvo 40.2 jelzésű tanulmányautójának szériaváltozatával. Azon pedig valószínűleg ezekkel stílusjegyekkel találkozhatunk majd, ha nem is feltétlen ugyanilyen lendületes egységben.