Sokáig húzta, de most a BMW i3-at is elérte a kínai klónipar: a műfajban nem kezdő Yemának sikerült a szokott színvonalnál messze gyengébben lemásolni a kis villanyost: íme a B11.
A Landwind tökéletes Evoque-klónja, majd a Zotye pofás Q3-másolata után azt hihettük volna, eljött az igényes kínai klónok kora, aztán tessék, a Yema visszaránt a gagyiba. Helyi gyártás híján a kínaiaknak egyelőre nélkülözniük kell az i3-ast (kivéve, ha kifizetik a brutális importvámot egy külföldről behozott példány után). Talán erre a hiányérzetre épített ez a kis szecsuani autógyártó, amikor megcsinálta ezt a borzalmas B11-et.
A Yema Auto túl van már pár meredek dobáson a Matra 72-klón G-1-től kezdve a Subaru és a Kia stíluselemeiből pároztatott F12-ig, de messze a leggagyibb munkájuk ez az i3-klón. Ha egy fröccsöntött játékautó színvonalán is, de a sajátos stílusjegyeket legalább sikerült mind hozni. Megvan a hullámos övvonal, a lejtős motoháztető, és ha ocsmányul is, de összejött nekik a visszapillantóba épített index és az az íves tagolás az első lökösön. A vesék helyére szabott kék valamire kár a szó.
Hogy milyen tervei vannak a Yemának a B11-el egyelőre rejtély. Ahogy az is, a BMW mit lép válaszul. A kínaiak mindenesetre rögtön két hajtással álltak elő: a tisztán elektromos változatot egy 41 lóerős villanymotor hajtja, míg a hibridbe kerül plusz egy 68 lóerős benzines.