A Soueast (vagy South East Motor) nevű kínai autógyár szolgáltatja a hét klónját: íme a Dearcc EV10, amivel már az Opel Adamet is elérték a kínai klónmesterek.
A fucsou-i Soueast 1995 óta foglalkozik autógyártással. Különféle saját modellek mellett, mint a Mitsubishi helyi társvállalata, gyártanak ők Mitsubishiket is a kínai piacra. A klóniparban eddig nem csaptak nagy zajt, ezzel a tagadhatatlanul Adam-másolmánnyal viszont feltették magukat a műfaj térképére. Az autóval ráadásul rögtön egy új, villanyos almárkát indítanak, ennek neve a DearCC, az EV10 pedig a képeken látható típus.
Bár 369 centis hosszával csak négy millimétert ver az Opel kisautójára, széltében már kerek hét centivel elmarad tőle, magasságban pedig öttel túlnövi. Egyedül az orra saját, profilból és hátulról nagyon hozza az Adamet, a C-oszlop ívét pedig biztosan indigóval rajzolták. Azon túl, hogy ötajtóssá lett, azzal a középre rakott tablettel és a szellőzőért beáldozott utasoldali légzsákkal néhol azért elszakad az Opeltől.
A hajtás a Shanghai Edrive Corporation fejlesztése: egy 57 lóerős villanymotor hajtja, ami egy töltéssel 150 kilométer hatótávot tud. Igaz, csúcssebessége 100 km/h-n limitált. Az EV10 valószínű megmarad a kínai piacnak, ahogy várhatóan a későbbi DearCC-k is, amelyek jó eséllyel szintén klónok lesznek majd kisebb-nagyobb mértékben.