A Mugen talán a legismertebb Honda-tuningcég, amely most egy egészen érdekes tanulmányautót mutatott be. A Garu Concept egy Honda S660 átirat, de a felismerhetetlenségig átalakítva – leginkább olyan, mintha Audi stílusjegyekkel próbálták volna feldobni a miniatűr kétülésest.
Rég tudjuk, hogy az igazán érdekes autókat a hazai piacra készítik a japán gyártók. Egy ilyen furcsaság a Honda S660-as, egy sportkocsi formájú adókedvezményes apróság. Ennek megfelelők a méretei, és a motorja is: háromhengeres, 660 köbcentis és 64 lóerős – ennél nagyobb és erősebb a kategória szabályai szerint nem is lehetne. A középmotoros mini-élményautó eleve nem néz ki rosszul – ami a Hondánál azért nem egyértelmű – de a Mugennél terveztek rá egy sokkal radikálisabb karosszériát. Az óriási, földig érő hűtőráccsal és a köríves sárvédő-szélesítésekkel olyan, mint egy nagyon fura arányú, nagyon sportos Audi, hátul egy kis Smart beütéssel, de egyesek szerint van benne egy kicsi a Bugatti Chironból is. A maga módján zseniális: ekkora méretben még nemigen láttunk szupersportkocsi-fazonú járművet.
Picit sajnáljuk is, hogy aligha látunk ebből a gépből bármi mást, hisz a Tokyo Auto Salonra tervezték, amely csak Japánnak szól, így általában információ sem igen szivárog ki róla. A Mugen törpe-sportkocsijából pedig aligha készül több, vagy ha mégis, azt is csak Japánban fogják forgalmazni, hisz Kei-cart nem szokás exportálni.