Amennyire lehet, bebiztosítja a Le Mans-i sikert a Toyota: idén fele annyi vetélytársuk lesz mint tavaly volt, de plusz egy autóval állnak ki ellenük.
A Toyota motorsport-történelmének tán legfájóbb emléke a tavalyi Le Mans-i 24 órás futam befutója. A japánok tizennyolcadik alkalommal voltak jelen gyári csapattal a világ legnevesebb egynapos futamán, és hat perccel a befutóig úgy tűnt, meglesz végre az első győzelmük. Aztán a turbófeltöltő miatt elbukták, a Porsche pedig behúzta tizennyolcadik sikerét Le Mans-ban.
Már a tavalyi futam előtt híreztek arról, a Toyota inkább a feltámasztott WRC-programjára koncentrálna, és hamarosan beszántja a Le Mans-i projektet. Hát, idén még biztosan ott lesznek a 24 óráson, ráadásul a korábbi kétautós felállás helyett három TS050 Hybriddel. Egyelőre csak Stephane Sarrazin-t nevezték meg a harmadik hármasból, és rejtély, honnan találnak még két élversenyzőt a műfajból. A háromautós jelenlét biztató, tekintve, hogy az Audi kiszállásával már csak a Porsche maradt gyári csapatként, a németek viszont maradnak a kétautós felállásnál.