Magyarországon még a Citroën kínálat része a C5, de úgy tudjuk, Európában megszámláltattak a típus napjai. A luxusmárka szerepét a DS veszi át, az efféle nagyobb modellek valószínűleg ott jelennek majd meg a jövőben. Ám a név nem tűnik el, sőt, már készül az új változat, hisz Kínában a Peugeot csoport vezető márkája továbbra is a Citroën.
Ott kínálnak C6 jelzésű nagy luxusmodellt is, és ennek a stílusában újítják meg a C5-öst is. A jelenleginél valamivel masszívabb, kerekdedebb formaterv és a hagyományos szedán-forma alig emlékeztet a márka aktuális, gumírozott sportcipő-fazonú európai formavilágára, inkább az előző generáció Citroën stílusának logikus folytatása. A belső téren jobban látszik a korszerűsítés: itt a középkonzol nagy részét már nagy felületű érintőképernyő foglalja el, ahogy a műszereket is LCD kijelzővel váltották fel.
A helyi igényeknek megfelelően az új C5 várhatóan csak benzines turbómotorokkal és automata váltóval lesz elérhető: a hírek 1,6 literes, 167 lóerős, és 1,8 literes, 204 lóerős változatokról szólnak. Az új C5 bemutatása az áprilisi Sanghaji Autószalonra várható.