Egyes összkerék-hajtású BMW-k első féltengelyeivel fordulhat elő, hogy víz, illetve egyéb szennyeződés jut a gömbcsuklóba, korróziót és gyors kopást előidézve. A hiba az amerikai hatóságok szerint elég veszélyes hozzá, hogy kötelező visszahívást rendeljenek el.
Az X5 és X6 típusok 2011 és 2014 között gyártott példányainál fordul elő a hiba, amelynek következtében extrém esetben a két első kerék hajtása teljesen meg is szűnhet. Az Egyesült Államokban mintegy 121 ezer autót érint a hiba, de mivel más piacokról egyelőre nem hallottunk hasonló visszahívásról, nem tudni, hogy összesen hány autó futhat hasonló meghibásodásra hajlamos alkatrészekkel.
A visszahívások elrendelésére jogosult amerikai kormányügynökség, az NHTSA szerint a javítás a kopott csuklók cseréjét igényli majd, azaz viszonylag költséges beavatkozásról van szó.