A megnövelt tengelytávú BMW X1 Li alapjaira épített konnektoros hibridet a kínai Zinoro. Az már a 60H hobbiterepjáróra ránézve is egyértelmű, hogy nem koppintásról van szó, hiszen nincs szembetűnő formai hasonlóság. A Zinoro ugyanis a Brilliance-BMW közös vállalat almárkája, amely kimondottan az alternatív hajtású járművekre fókuszál.
Ami a külsőt illeti, az orr-rész egyáltalán nem tragikus. A vesétől persze megfosztották, így a legkevésbé sem keverhető össze a kiindulási alapnak tekintett BMW-vel. Ezen kívül pedig az első lámpatesteket is átszabták – ezzel együtt is egészen emészthető az autó arca. Hátul viszont több a probléma, a far nem igazán harmonizál a SUV többi részével.
A hajtáslánc megegyezik a hosszított X1 kínai kivitelében, a 25Le-ben használttal. Az 1,5-ös turbós benzineshez egy villanymotor társul, a rendszer összesen 231 lóerőt és 385 newtonmétert tud. Tisztán villannyal 60 kilométer a hatótáv, egyébként egy tank üzemanyag az elektromos hajtással megtámogatva 630 kilométerre elegendő. A motorburkolaton Zinoro-feliratot találunk, és természetesen az ő logójukkal találkozunk az utastérben is.
A 60H bemutatásával az az érdekes helyzet állt elő, hogy lényegében ugyanazt az autót árulják két különböző köntösben. Ráadásul ugyanazok a kereskedések, mivel a Zinoro-modellek forgalmazására is a már meglévő kereskedői hálózatot használja fel a BMW.