Még tanulmányhoz mérten is merész lett a Genesis New York-i dobása. Az egyes részleteiben meglepően alaposan kigondolt GV80 tanulmányt vitte a Hyundai luxusmárkája a Keleti-Part legnagyobb autószalonjára.
Ha autó lesz belőle, akár a Jaguar F-Pace, a Porsche Cayenne és a Rolls-Royce Mullinan direktkonkurense lehet a New York-i Autószalonon debütált GV80. Az egyelőre tanulmányként bemutatott városi terepjáróra több karakteres húzás jutott a dizájnerektől. Egyrészt ott van az a rácsos minta, ami a B és C oszlopokon, a felniken és a kaszni több pontján ismétlődik. Ezt részben az autóipar új reménységével, 3D-nyomtatással készítették a formatervezők. A csíkszerű fényszórókkal és a mély küszöbökkel is sikerült valami eredetit dobni a New York-i közönség elé, igazán progresszív azonban az utastér lett. Ez az osztott hátsó üléssor sem gyenge dizájnügyileg, de az utasoldalra átnyúló, onnan is kezelhető központi kijelző az igazán nagy húzás.
A GV80 hajtásáról annyit tudni, hogy hidrogén üzemanyagacellás, vagy legalábbis az kerülhet bele, ha sorozatgyártásúvá érik. Hogy pontosan miféle, azt nem árulták el, de több mint valószínű, hogy a 2015 óta gyártott Hyundai Tucson ix35 FCEV hajtását veszik kölcsön hozzá. Az 5,64 kilogrammnyi hidrogénnel 594 kilométeres hatótávot tud.