Sportmotort kap a Renault Espace
A korábbi 200 lóerős motort váltja fel az Espace-ban az Energy TCe 225 jelzésű négyhengeres. A megnövekedett teljesítmény ellenére nem fogyaszt sokkal többet, mint az elődje.
Az Espace eddig is csak 1,6 literes motorokkal készült, és ez most megváltozik. A benzines csúcsváltozatba 1,8 literes, turbós négyhengerest építenek, amelynek teljesítménye 225 lóerő, a maximális nyomatéka pedig 300 Nm. Ez utóbbi érték 40 Nm-rel több, mint a korábbi, 200 lóerős motoré.
Az új motorhoz is a megszokott hétsebességes, dupla kuplungos automata váltó jár. Az autó dinamikája javul, már a korábbi csúcsváltozat is 8,6 másodperc alatt gyorsult százra, most ez egy másodperccel rövidebb ideig tart, a végsebesség pedig 211-ről 224 km/órára nő.
Az átlagfogyasztását és a szén-dioxid-kibocsátását viszont elárulták: 6,8 liter benzint kér 100 km-en – legalábbis az NEDC szabvány szerint mérve – és 152 g szén-dioxidot ereszt a levegőbe kilométerenként. Ez valamelyest kedvezőtlenebb, mint a korábbi 6,2 literes és 140 g/km-es értékek, de úgy tűnik, ez az ára a plusz lóerőknek.