Nem örülhetett sokáig rekordjának a NextEV: az elektromos EP9 által két hete felállított csúcsot a McLaren vette el tőlük. A P1 LM a rendszámos autók között lett a leggyorsabb, de a sorozatgyártásúak között nem rúghat labdába.
Ez persze nem a tempója miatt van: a P1 LM ugyanis egy átépítés, egyenesen a Lanzante műhelyéből. A cég úgy alakítja át megrendelésre a P1 GTR-eket, hogy az eredetileg kizárólag versenypályára szánt gépek a közúton is használhatók legyenek. Átdolgozzák többek közt a hűtést, valamint az első splitter és a hátsó szárny módosításával az aerodinamikát is tovább reszelik.
A Nürburgringen a McLaren háztáji tesztpilótája, Kenny Bräck ült a volánnál, és a rekordkísérlet mellett a P1 LM-ek beállításainak finomításában, véglegesítésében is részt vett. Végül 6:43.22-t futott, ami bő két másodperccel gyorsabb a NextEV EP9 idejénél, és közel kilenccel a Lamborghini Huracán Performante teljesítményénél.
Az új rekord hitelesítése után Lanzantéék azt is igyekeztek hangsúlyozni, hogy valóban közúton használható gépről van szó. Éppen ezért lábon vitték haza a kocsit Németországból az Egyesült Királyságba.