A Mercedes is megmutatta már, hogy a négyliteres V8-as turbómotor többet tud, mint amit a C63 AMG-ben mutat, hisz készül ez a blokk 585 lóerővel is, de a Wimmer nevű tuningcég ennél is sokkal tovább hergelte a nyolchengerest.
Ebben a szép metálzöld-fekete kombiban az általuk módosított motor 801 lóerős és 900 Nm csúcsnyomaték leadására képes. Ehhez persze alaposan át kellett építeni a kis V8-ast, cserélték a turbófeltöltőket, a befecskendező fúvókákat, az üzemanyag- és a vízpumpát, és persze alaposan átírták a szoftvert is. Kétszáz lóerő literenként nem igazán meglepő érték egy tuning-motortól, az érdekes kérdés az, hogy egy ilyen, nagy nyomással feltöltött motor élettartama mekkora lesz. Bár ha azt nézzük, hogy az AMG is gyárt szériaautókba kétliteres, 381 lóerős négyhengeres sportmotort, akkor a Wimmer C osztály teljesítménye nem is látszik olyan kivételesnek.
Egyelőre nem tudni, hogy mire képes a C63 AMG ezzel a teljesítménnyel, de az az érzésünk, a 300 km/h feletti végsebesség és 4 másodperc alatti gyorsulási idő meglesz. A durva motorhoz KW futómű-ültetést, 20 hüvelykes BBS felniket és alacsony profilú gumikat kínálnak – ezek egyrészt jól néznek ki, másrészt biztosítják az autó stabil viselkedését a gyári 250 km/h feletti tartományban is.
Egy ilyen átdolgozás persze nem olcsó: a készlet és a beépítés ára – persze a gyári AMG Mercedesen felül – 28 500 euró, ami a jelenlegi árfolyamon számítva 9,1 millió forintnak felel meg. Ám abban nem kételkedünk, hogy lesznek jónéhányan, akik szívesen fizetnek ennyit már csak azért az érzésért is, hogy a kombijuk bármelyik sportkocsit megizzasztja a német autópályák sebességkorlátozás nélküli szakaszain.