Sokszor felmerült már a kérdés, hogy az ódivatú, farmotoros sportkocsiból mit lehet még kihozni, ám úgy tűnik, mindig ki lehet belőle hozni még egy kicsit. A vadiúj GT2 RS kiváló példa erre, legalábbis a számok alapján.
A legdurvább 911-est az E3-on, az új Forza Motorsport 7 kapcsán állították ki először, de akkor még csak találgathattuk, hogy mit hoztak ki a 3,8 literes, ikerturbós hathengeres bokszermotorból. Végül is annak lett igaza, aki arra tippelt, hogy a teljesítmény-adat lóerőben hetessel kezdődik: kerek 700 lóerőt és 722 Nm csúcsnyomatékot ad le. Az autó 2,9 másodperc alatt gyorsulhat százra, a végsebessége pedig 341 km/h, azaz ilyen tekintetben nincs messze a Ferrari 812 Superfasttól és Lamborghini Aventador LP750 Super Veloce eredményeitől sem.
Annak érdekében, hogy ez az erő kontrollálható maradjon, a Porsche mérnökeinek minden trükköt be kellett vetniük. Az autó légterelőit például úgy alakították ki, hogy maximális sebességnél 350 kilogrammnak megfelelő erő szorítja az úthoz az autót. Ezen felül itt is van hátsókerék-kormányzás, elektronikusan vezérelt differenciálzár hátul, és nyomatékvektorozó hajtás, amivel kanyarban és egyenesben is stabilabb lehet az autó.
Azt egyelőre nem tudni biztosan, hogy mikor kezdődnek a szállítások, ahogy azt sem, hogy mibe kerül majd egy-egy példány. Ám az biztos, hogy korlátozott mennyiség készül, és már most felbukkant egy olyan hirdetés, amely 160 ezer dollár – olyan 43 millió forint – felárral kínálnak egy korai példányt.