A Nissan is apró lépésekben szoktat minket a gondolathoz, hogy hamarosan új modellel váltja le az elektromos Leafet. Korábban megmutatták az autó új fényszóróját, ezúttal pedig az autó önvezető rendszerével dicsekszenek.
A Propilot Assist rendszer elég egyszerű, annyi az összes tudománya, hogy egy sávon belül képes követni a forgalmat, gyorsít, fékez és kormányoz, de sávot már nem vált, azaz valódi robotpilótának így nem igazán nevezhető. Cserébe nem kelti azt az illúziót, hogy teljes egészében leveszi a sofőr válláról a vezetés terhét, azaz valószínűtlen, hogy egy ilyen típusú félreértés révén balesetet okozna.
Ennek kapcsán megmutatták az autó egy újabb részletét, a műszeregységet és a kormánykerék egy részét. A Nissan ezen a téren konzervatívabb megoldást választott, mint a jelenlegi Leaf-nél: a műszereket helyettesítő viszonylag nagy digitális kijelző az autók nagy részén megszokott helyére, a kormány mögé került. A kormánykerék pedig egyszerű, kerek közepű, háromküllős darab, szokványos elrendezésű kapcsolókkal.
Sokkal érdekesebb volna olyan részleteket megtudni, mint hogy mennyivel lesz nagyobb az autó hatótávja, vagy hogy sikerült-e csökkenteni az árát, de ezeket várhatóan csak szeptember 6-án, a Tokiói Autószalonon árulják el, az új Leaf hivatalos világpremierjén.