A következő évek nem a sportosság és a teljesítmény határainak feszegetéséről szól majd az Audinál, vagy ha mégis, nem pont ott, ahol várnánk – derül ki az Audi Sport igazgatójának szavaiból.
A korábban a Lamborghinit vezező Stephan Winkelmann a Top Gearnek spoilerezett a márka sportautós terveiről. Winkelmann lényegében beismerte, hogy a prioritást most a városi terepjárók élvezik, a fejlesztőgárda kapacitásait inkább oda csoportosítják, szemben mondjuk a márka sportosságának jelképével, az R8-cal. Az most csak egy új belépőszintű változatban reménykedhet, míg a Q-szériában egymást érik a közeljövőben az RS-változatok. Olyan termékek kellenek, amik eladhatóak mindenhol – így Winkelmann.
Ugyanebben az interjúban Winkelmann elárulta, hogy nem akarnak beugrani nagy lendülettel a nürburgringi rekordhajszába se, mert sokkal nagyobb feladat áll előttük, és az a villanyautó-fejlesztés. Ezzel lényegében elismerte, hogy annyira mégsem fontos az az év elején bejelentett Mercedes AMG Project One-rivális.