A Mercedes-AMG E63 S eleve a legdurvább utcai négyajtósok közé tartozik a maga 612 lóerejével, de a Brabus olyan elektronikus vezérlőegységet fejlesztett ki, amellyel további lóerők hozhatók ki a négyliteres biturbó V8-asból.
A szerkezet állítólag egyszerűen installálható, csak rögzíteni és csatlakoztatni kell a megfelelő helyre, és máris 700 lóerőre nő a teljesítmény, illetve 850-ről 900 Nm-re a maximális nyomaték. A műveletnek számszerűen egyelőre csak a gyorsulásban van eredménye: 3,4 helyett 3,2 másodpercre csökken a gyorsulás százig, azaz nem lesz olyan megalázó a Tesla-tulajoktól elszenvedett vereség lámpától lámpáig. A végsebesség egyelőre marad 300 km/h, de a Brabus állítólag már fejleszti az úgynevezett Vmax egységet is, amellyel a sebességkorlátozás is kiüthető lesz. Ez egyébként elég félelmetes perspektívákat nyit meg, hiszen ezen a teljesítményszinten elméletileg akár 360 km/h feletti sebesség is elérhető, persze ha a váltó áttételezése is megengedi.
Egy ilyen elektronikát tartalmazó dobozt persze nem lenne könnyű jól tálalni, így az E63 S-hez összeütöttek egy látványos optikai csomagot is, nagyobb első légbeömlőkkel, néhány plusz légterelő elemmel, B betűvel a csillag helyén, 21 hüvelykes kerekekkel, és persze a Brabus feliratú, vörös betétes motortakaróval. Emellett a belső tér átalakítására is kínálnak egy készletet, bőr és Alcantara kárpitozású ülésekkel, szabadon választott színekben.
Ez utóbbi készletek egyébként bármelyik E osztályú Mercedeshez megrendelhetők, nem csak az AMG csúcsmodellhez, és itt igazából ez a lényeg, hisz ezek hoznak igazán sok kuncsaftot a cégnek. Az egyszerűen csak Brabus 700 nevű autót a Frankurti Autószalonon állítják ki, nyilván más, feleslegesen erős átdolgozott Mercedesek mellett.