Durván öt másodperccel nyomta le az új csúcs-Porsche a leggyorsabb Huracánt, így most ez a leggyorsabb hátsókerék-hajtású szériamodell a Nürburgring Nordschleifén.
A 6' 47.5”-ös idő tényleg elképesztő: csak a NextEV elektromos sportautó-prototípusa, a Nio EP9 volt gyorsabb 1,4 másodperccel, viszont a kifejezetten pályára való Radical SR8LM-et is megelőzte a Porsche vagy fél másodperccel, az eddigi legjobb Porschét, a 918 Spydert pedig majdnem tíz másodperccel utasította maga mögé, ami még egy ilyen hosszú versenypályán is rengeteg idő.
Az persze eddig sem volt kérdés, hogy a GT2 RS 700 lóerős csúcsteljesítményével nem lesz lassú, de erre állítólag a fejlesztők sem számítottak: csak annyi szerepelt a tervekben, hogy 7' 05”-es kört tudjon menni, amit rendesen túlteljesített. Ha a köridők nehezen is képzelhetők el, az az adat talán elég érzékletes, hogy a pályán 184,11 km/h-s átlagot sikerült összehozni - hogy hogyan, azt itt alant meg is lehet nézni.
A Porsche most jó magasra emelte a lécet, de biztosak vagyunk benne, hogy ez a rekord sem tart örökké: biztosan akad majd egy gyártó, amely megpróbálja majd ezt az eredményt is felülmúlni.