A BMW tulajdonképp már lelőtte a legtöbb poént a 8-as sorozattal kapcsolatban, bár egyelőre csak tanulmányautóként mutatták be a típust.
A karosszéria valószínűleg nagyon keveset változik a sorozatgyártmány premierjéig, ami, mist már nem titok, jövő tavaszra várható. Az is kiderült, hogy a gyártás Dingolfingban folyik majd, és Európában, illetve Észak-Amerikában a piaci bevezetést is megkezdik még a jövő év folyamán. Egy évvel később várható a nyitott kivitel, amely elsősorban Amerikában számíthat népszerűségre. A 8-as sorozatot elsősorban a Mercedes S Coupé és Cabriolet ellenfelének szánják, amelynek eddig nem igazán volt ellenfele.
Ami a műszaki tartalmat illeti, nagy meglepetés nem várható, hisz a BMW tervezői nemigen építkezhetnek másból, mint szabvány megoldásokból. A CLAR platform – azaz a hajtás, a futómű, a fékrendszer és a karosszéria alapjai – ugyanaz, amit az 5-ös és 7-es sorozatokból már ismerünk, és várhatóan a motorok is a megszokottak lesznek. A 3 literes soros hathengeres mellett a 4,4 literes V8-as és a 6,6 literes V12-es biztosan bekerül a 8-as hosszú orrába, viszont az már egyáltalán nem biztos, hogy a típusból készül dízelmotoros változat is, helyette alighanem valamiféle hibridet dobnak piacra.