Bár a Hummer márkanevet a General Motors már hét éve beszántotta, miután az eladásával hiába próbálkozott, a gyártás polgári célra ugyan megszűnt, a katonai változat tovább készül, hiába több mint harminc éves konstrukció. Csak az idén 11 560 HMMWV-re érkezett megrendelés, amelyet az amerikai hadsereg bizonyos szövetségesei rendszeresítenek majd.
Az Egyesült Államok hadserege ugyan 1984 óta használja az AM General terepjáróját, és lassan, de biztosan igyekeznek korszerűbb járművekkel leváltani a csapatoknál, a HMMWV (a Nagy Mobilitású, Többcélú Kerekes Jármű) gyártása még mindig folyik. Az idén például az Egyesült Államok hadseregének közvetítésével kötöttek üzletet 2,2 milliárd dollár értékben több mint tizenegyezer ilyen jármű leszállítására szövetséges országok hadseregei számára. Így kap belőlük Afganisztán, Irak, Ukrajna, Jordánia, Szlovénia, Bahrain, Kolumbia, Bosznia és Kenya is. Mindez azért meglepő, mert eddig úgy nézett ki, a típus pályafutásának hamarosan vége szakadhat. Már az AM General is kínál egy korszerűbb modellt, Multi-Purpose Truck Platform néven, és az amerikai fegyveres erők is más modellekkel – nagyrészt komolyabb védettségű, aknabiztos harcjárművekkel – igyekeznek felváltani. Ám az új példányok számát nézve erre aligha kerül sor a közeli jövőben.
Polgári változat persze már rég nincs: 1992-ben kezdték el gyártani a civil Hummereket, és a márkát 1999-ben vette meg a General Motors. A Hummert az első Öbölháború hozta divatba 1990 után, és groteszk módon a második Öbölháború – pontosabban az ennek hatására bekövetkezett üzemanyagár-növekedés tette tönkre. Végül a General Motors csődeljárása kapcsán, 2010-ben szűnt meg a Hummer a Pontiac és a Saturn márkákkal egy időben, miután az eladásával hosszú hónapokig hiába próbálkoztak.