A Nissannál eddig sem készítettek külön akkumulátort a Leaf és az e-NV200 számára, a furgonba ráadásul az előző Leaf legkisebb, 24 kWh-s akkucsomagját építették. Ezt azonban nem gyártják tovább, így mostantól a második generációs Leaf 40 kWh-s akkuját kapja meg a típus.
A hatótáv egy feltöltéssel a gyáriak szerint a korábbi 170-ről 280 km-re nő, de ezek az NEDC ciklus szerint mért adatok, amelyeknél jellemzően 20-30%-kal kisebb hatótáv adódik a forgalomban. Így a valóságban olyan 200-210 km-t mehet az új változat két feltöltés között. Ez a korábbi kb. 130 km körüli értékhez képest hatalmas előrelépés. Az autó egyéb paraméterei nem változnak, itt meghagyták a korábbi Leaf hajtásláncát a 108 lóerős villanymotorral. Így a dinamikai adatok sem változtak érdemben: a végsebesség továbbra is 123 km/h, és a jármű 14 másodperc alatt gyorsulhat százra. A furgon üresen 1,556 tonnát nyom, a terhelhetősége pedig 694 kilogramm.
Érdekes, hogy bár a Leafhez a Nissan egy nagyobb, 60 kWh-s akkumulátort is ígér, de arról egyelőre szó sem esett, hogy ezt az e-NV200 is megkapná.