Eredetileg csak a SEMA Show-ra szánták a C-HR versenyfestésű változatát, amely műszakilag sem hasonlít túl sokban a szériaváltozatra, ám ha már ott volt, kipróbálták, mit is tud.
A helyszín a kaliforniai Willow Springs Raceway volt, ahogy futottak az autóval egy 1'25,22”-es időt, gyorsabbat, mint amit Lamborghini Aventadorral vagy Porsche 911 GT3-assal korábban bárki. Ez mondjuk nem is akkora csoda, ha beleszámoljuk, hogy a Toyota 2,4 literes 2AZ-FE motorjára illesztett Garrett turbófeltöltővel 600 lóerős lett az autó, amely így 3 másodpercen belül elérheti a százas tempót, ötfokozatú manuális váltóval. Az autóra felszerelt aerodinamikai csomag ráadásul tisztességes leszorítóerőt termel, a végsebesség közelében 135 kg-nak megfelelő plusz erő szorítja az autót az aszfalthoz.
A Willow Springs-i rekordra hivatkozva azt mondják a Toyotánál, hogy ez a világ leggyorsabb SUV-ja, bár ez a megállapítás egy kicsit sántít, hisz a többi gyártó nem Willow Springsben állít fel rekordokat. Talán jobban ülne a megállapítás, ha elvinnék az autót a Nürburgringre, ahol a legtöbb gyártó egymásra licitálva igyekszik rekordot dönteni, de erre aligha kerítenek sort.