Eddig is tátott szájjal bámulta a világ, ahogy a Singer a régi alkatrészekből olyan korszerű sportkocsikat épít, amelyek talán még a mai Porschéknél is kívánatosabbak. És most rátettek még egy lapáttal: ez a pisztáciazöld 911-es már a frissen fejlesztett motorjukat hordja a farában, valószínűleg a legerősebb utcai léghűtéses hathengerest, amelyet valaha készítettek.
A négyliteres, 24 szelepes, dupla olajkörös, titán hajtókaros motort a Williams és a Porsche egykori motortervező-legendája, Hans Mezger segített kifejleszteni. A teljesítménye 500 lóerő, és 9000-es fordulatszám fölé is forgatható. Most pedig elkészült a hozzá méltó autó, az Absynthe, amely ugyan egy 1990-es Porsche 964-esen alapul, de a masszív szélesítésekkel, a tetőben kialakított érdekes légterelővel, a karbonszálas küszöbökkel és a szuperszéles hátsó kerekekkel inkább olyan, mint egy elveszett és most megkerült RSR prototípus az 1970-es évekből.
A különbség az, hogy a Singer közel kétszer olyan erős, mint a legendák, valószínűleg még mindig olcsóbb, mint egy jobb állapotú oldtimer versenygép, és 75 szerencsés a közeljövőben gyakorlatilag új autóként vásárolhatja meg. Valahogy az az érzésünk, hogy valamivel több lesz a jelentkező.