Bár olyan, mintha a Fiat európai részlegénél teljesen megállt volna a fejlesztés, Latin-Amerikában újabb és újabb modellek mutatkoznak be. A nyáron dobták piacra az ötajtós Argót, amely méreteit és árát tekintve leginkább talán a Punto utódjának tekinthető, most pedig lépcsős hátú, hosszabb változat érkezik.
Már mutattak róla egy kis előzetest – ezek alapján egyértelműen kisebbnek tűnik, mint a Törökországban gyártott Tipo – azaz a Cronos afféle mini-szedán lesz, alighanem kifejezetten barátságos áron. A részleteket egyelőre nem közölték, de ha az Argo műszaki alapjait használják, márpedig ezt ígérik, akkor ebben a típusban is viszontláthatjuk a Fiat új fejlesztésű, egyszerű de korszerű Firefly motorcsaládjának tagjait, az ezres, 72 lovas háromhengerest és az 1,3 literes 102 lóerős négyhengerest. Ezen kívül egyes feltételezések szerint itt is alkalmaznák az E.torQ néven ismert 1,8 literes szívómotort, amely az egykori Chrysler-BMW Tritec motorgyárban készül, és jelenleg gyártott formájában 139 lóerős.
A típus gyártását Argentínában kezdik várhatóan még az év végén, a legnagyobb dél-amerikai piacon, Brazíliában pedig 2018 első negyedében jelenhet meg. Az igazi kérdés persze itt is az, hogy találkozhatunk-e a típussal Európában, vagy sem. A Fiatnak igazán jól jönne a frissítés, hiszen Európában a Tipón kívül nincs semmijük, ami korszerű lenne és megfizethető – az Argo például kiválóan passzolna a Punto helyére – és az új, korszerűbb motorok is megkönnyíthetnék a Fiatok eladását. A kérdés, hogy akad-e még pénz a Fiat-Chryslernél efféle lépésekre, vagy az európai Fiat-kínálat frissen tartása teljesen háttérbe szorult.