Nemcsak a Porschét, a beszállítókat is alaposan meglepte a hibrid Panamera sikere. Az aktuális generációból eladott példányok mintegy hatvan százalékában ilyen hajtáslánc van, az akkumulátorcsomagok gyártói pedig nem képesek tartani a lépést a megnövekedett kereslettel.
Bár Gerd Rupp, a Panamerát gyártó lipcsei üzem vezetője azt mondja, jelenleg megfelelően el tudják látni a vevők igényeit, annyit azért ő maga is hozzátett, hogy nem számítottak ekkora keresletre, mindez pedig hosszabb, akár három-négy hónapos várakozási időt eredményez.
Ha most még nagyjából egyensúlyban is tudják tartani a keresletet és a kínálatot, hamarosan ki kell találniuk valamit. A plug-in Panamera amerikai és kínai bevezetése tovább növelheti az igényeket, hiszen éppen ez a két terület a modell elsődleges piaca.
Rupp arról is beszélt, hogy a lipcsei létesítménynek jó esélyei vannak arra, hogy megkapja a teljesen elektromos Mission E gyártását. Igaz, a kérdésben csak 2018 első felében lesz döntés. Annyi biztos, hogy amennyiben tényleg ott készül majd a legújabb Porsche, százmillió eurós nagyságrendű beruházást kell megvalósítaniuk, hogy minden zökkenőmentesen menjen.