Rexton, már platóval is
Első körben csak Dél-Koreában lesz elérhető az új, platós Rexton Sports, de az év végére az exportpiacokon is megjelenik ez a változat.
A Ssangong nagyobb terepjárói még mindig külön alvázra épülnek, ami elavult megoldásnak tűnhet, de megvan az a határozott előnye, hogy a karosszéria viszonylag könnyen és olcsón módosítható a műszaki alapok átalakítása nélkül. Ez tette lehetővé, hogy bemutassák a Rexton Sports modellt, amely a legnagyobb Ssangyong-terepjáró pickup változata. A típus viszonylag rövid platót kap, és kizárólag négyajtós kabinnal gyártják majd, azaz munkára csak korlátozott mértékben lesz alkalmas, de arra ott az egy mérettel kisebb Musso pickup.
Műszaki szempontból minimális a különbség a zárt változathoz képest, ugyanaz a hajtásrendszer kerül az autóba, a 4-Tronic fantázianevű összkerék-hajtással és a négyhengeres, 2,2 literes e-XDi dízelmotorral, amely a Rextonba 178 lóerős változatban kerül.