Kémfotókon a 800 lóerős hibrid AMG
Már idén bemutatják az eddigi legnagyobb használati értékkel bíró Mercedes-AMG modellt.
A gyár saját maga tett közzé néhány fotót a közelgő újdonságról, de az álcázott autók láttán túl sokkal nem lettünk okosabbak. A sziluett és az első lámpák alapján sok mindent megtartanak az AMG GT tanulmányból. Marad a Porsche Panamerára hasonlító forma, és a jelenleg is futó AMG GT C-n látott függőleges osztású hűtőrács. Hátul azért felfedezni némi érdekességet.
A tanulmányon látott egyetlen középső kipufogó ötletét elvetették, és a hagyományosabb 2-2 kiosztás mellett döntöttek. Újdonság még a fix hátsó szárny, ami eddig csak a legdurvább AMG modellek sajátja volt.
Felmerülhet a kérdés, hogy a németek miért akarnak házon belüli konkurenciát teremteni a frissen bemutatott CLS-nek, a válasz azonban a motorháztető alatt rejlik. Míg a CLS53 AMG háromliteres sorhatosa csak 423 lóerős, addig a hamarosan érkező Mercedes-AMG modell elsőként egy 604 lóerős V8-assal jelenik majd meg, de nem ez lesz a plafon. 2019-ben három lépcsőben érkeznek az összkerékhajtású hibrid változatok, melyek közül a legdurvább hozza majd a tanulmányban ígért 800 lóerő fölötti rendszerteljesítményt és az 50 kilométeres tisztán elektromos hatótávot.
Az egyelőre név nélküli négyajtós Mercedes-AMG GT-t várhatóan már a márciusi Genfi Autószalonon bemutatják és még idén megkezdik a sorozatgyártást is.