A Mercedes jelvényét viseli a hatalmas Pullman, és hivatalosan az S osztály egy változata, de egyre egyértelműbb, hogy valójában önálló modellként kell tekintenünk rá, amelyre nem véletlen kerül Maybach jelvény.
Ezt a különállást hangsúlyozzák azok a változtatások, amelyeket a Pullmanon a modellfrissítés kapcsán végrehajtottak. Ilyen az új hűtőmaszk, amely függőleges rácsozatot kapott, csaknem ugyanolyat, amilyet nem olyan rég még a Maybach márka autói viseltek. Ez afféle jelzésnek is tekinthető a gyártó részéről: a Maybach hivatalosan ugyan nem önálló márka többé, de a Pullman mégiscsak a kétségtelen szellemi utód.
A másik igazán feltűnő változtatás az új motor bevezetése. A blokk ugyanaz a két turbós, hatliteres V12-es, mint eddig, de a teljesítméye kerek száz lóerővel, 630 lóerőre nőtt, a maximális nyomatéka pedig 830-ról 1000 Nm-re emelkedett. Ennek köszönhető az új típusszám is: az új változatot S650-esnek hívják, ami egyfelől ugyan kifejezi a fejlődést, ugyanakkor nincs meg ugyanaz a patinája, mint a korábban használt S600 jelzésnek, amely egyértelműbb kapcsolatot teremtett a legendás 600 Pullman típussal.
Valószínűleg keveseket befolyásol majd a sofőrlimuzin-választásban, de az erősebb motorral az óriás-Mercedes jobban is ugrik: százra már 6,5 másodperc alatt képes lesz felgyorsulni. A fogyasztása 14,6 liter száz kilométeren, ami nem rossz egy ekkora bálnától.
A megújult S650 Pullman ára félmillió euró körül lesz, a későbbre várható, páncélozott Guard változat azonban ennél is sokkal drágább lesz: azt durván háromszor ennyiért kínálják majd.