Ezzel önmagában még nem lenne baj, de a Datsunokat eleve nagyon különös arányúnak tervezték: a magas és rövid karosszériához egész apró kerekek tartoznak, és ez a frissítéssel sem változott.
Az aránytalanság eddig talán kevésbé volt szembeszökő, de most, hogy az autó orrán nagy légbeömlőket helyeztek el, a küszöböt is megtoldották és egy szép nagy tetőspoilert is elhelyeztek a hátsó ajtó tetején, az összkép, mint valami gombkerekű raliautó-karikatúra.
Pedig a felvágós megjelenés teljesen indokolatlan: a Datsun Go 1,2 literes, 68 lóerős motorral készül, illetve a CVT váltós kivitelbe ugyanennek az olcsó háromhengeresnek a 78 lovas változata kerül, azaz sportos menetdinamikáról egyelőre szó sincs.
A Go és a Go+ a feltámasztott Datsun márka első típusai voltak, azaz 2014 óta vannak piacon, és valószínű, hogy még három-négy évet ki kell húzniuk Indiában és Dél-Kelet-Ázsiában, ahol viszonylag sikeres családi autónak számítanak.