Ennek még talán nem is lenne nagy hírértéke, sőt, kifejezetten borzalmas lenne a legtöbb tömeggyártónak, de a Bugattinál egy nagyon alacsony használati értékű, 910 millió forintos monstrumról van szó.
A 100 eladott példány abból a szempontból is mérföldkő, hogy korábban a Veyronnál valamivel több mint két év kellett, míg átlépték ezt a határt, a Chironnál viszont elég volt erre a 24 hónap. A matt sötétkék alapszínű, piros csíkkal díszített 100. példányt egy közel-keleti megrendelőnek készítették.
A felnik alapján már a Genfi Autószalonon bemutatott Sport változatról van szó, aminek 18 kilót faragtak a tömegén, keményítettek a futóművén és persze 260 ezer euróval drágább az alap változatnál. Az 1500 lóerős teljesítményen nem változtattak.
A W16-os négyturbós Chironból további négyszáz darabot terveznek gyártani és a hírek szerint még ön is lecsaphat egyre, ha van egy kis félretett pénze.