A Nascar évtizedek óta nem az, aminek eredetileg szánták: nem stock car, azaz szériakocsi-verseny. Az 1980-as években szakadt el teljesen az utcai autóktól, és a jelenlegi szabályzat már semmilyen közös alkatrészt nem ír elő, csak az a lényeg, hogy a gép átférjen a szabályzatban kikötött sablonokon. Ennek viszont ilyen groteszk eredménye lesz, ha valaki mégis megpróbálná rászabni egy szokatlanabb arányú utcai autó vonásait a szabvány formára.
A Toyota valamilyen rejtélyes okból úgy döntött, hogy a Camry helyett, ami az Egyesült Államok legnépszerűbb személyautója, a BMW alapokra épített Supra sportkocsi nevét adja a következő években saját Nascar autójának, és ennek megfelelően alakították át az orr-részt, illetve az ablakok formáját és a tetőoszlopok színezését. Ám amíg ezek a részletek passzolhatnak a hosszú orrú sportkocsira – amit biztosan még nem tudhatunk, hiszen a Supra tisztességes bemutatásával még adós a Toyota, eddig csak egy versenyváltozatot mutattak – addig a lépcsős hátú Nascar szabványautón annak ellenére sem állnak sehogy, hogy a Toyota kaliforniai formatervező stúdióját, a Calty-t is bevonták a fejlesztésbe.
A gyáriak persze nem egészen így látják ezt. „Elképesztően sikeresen tudtunk együttműködni a Calty-val a versenyautó kialakításában” - mondta David Wilson, a TRD, a Toyota versenyrészleg vezetője, aki egyben reményét fejezte ki, hogy sikerült olyan autót alkotni, amely futamokat is nyerhet a Nascar Xfinity bajnokságban.