Már korábban hallani lehetett a Williams és a Singer közösen fejlesztett, 500 lóerős léghűtéses motorjáról, most azonban autóban is bemutatták. Az 1990-es évekbeli eredeti karosszéria tömegét 385 kilogrammal csökkentették, ami a négyliteres motorral együtt félelmetes dinamikát ígér.
A Singer eddig is azzal tarolt, hogy a legstílusosabb restomod-sportkocsikat állította elő régebbi Porschék alapjaira. Ám mindannak, amit eddig készítettek, a csúcspontja a DLS, amely 964-es sorozatú 911-es Porschéből készült (1989-1994), de stílusában inkább a 70-es évek legendás 911 Carrera RS-ére emlékeztet, és azt a percenként 9000-et forgó korszerű léghűtéses motort kapta meg, amelynek a fejlesztésében az F1-ből ismert Williams, és a Porsche versenymotor-fejlesztő legendája, Hans Mezger is részt vett.
A négyliteres motor 500 lóereje önmagában is vadállatot faragna bármelyik régebbi Porschéből, de a DLS ráadásul összesen nyom 990 kilogrammot. A tömegcsökkentés elsődleges cél volt: ezért használtak például rövidített, magnézium-házas, csőtengelyes Hewland váltót, bár ennek egy másik előnye is volt: ezzel a motor előrébb kerülhetett, javítva a tengelyterhelés-eloszlást.
A karosszéria formáját a Williams optimalizálta aerodinamikai szempontból, és azért, hogy az autó ne csak gyors legyen, de kezes is, a futómű finomhangolásába bevonták a négyszeres Indycar bajnok Dario Frachittit, illetve a Top Gear vezetni is tudó műsorvezetőjét, Chris Harrist.
A restomod-sportkocsiépítés jelenlegi csúcstermékéből összesen 75 példányt készülnek legyártani, de az az érzésünk, hogy az árától lényegében függetlenül ez is olyan autó lesz, amelyet legfeljebb néhány nap alatt mind lefoglalnak, függetlenül attól, hogy mennyit kér majd a Singer egy-egy példányért.