Yoshihiro Sawa a Goodwood Festival of Speeden beszélt a Lexus fejlesztéseiről. A Toyotával együttműködve többféle elektromos és hidrogén alapú hajtásláncon dolgoznak párhuzamosan, de amíg az előnyök nem válnak nyilvánvalóvá a felhasználók számára, addig nem tervezik a piacra lépést.
A Lexus elnöke elmondta, hogy megértik az elektromos hajtások fejlesztésének szükségességét, de ez sokaknak továbbra sem jelent megoldást. Példaként hozta fel a Land Cruisert, amely főleg elszigeteltebb vidékeken rengeteg ember számára nélkülözhetetlen, de a villanyváltozata nem megvalósítható.
Kifejtette, hogy a tisztán elektromos járművek hosszas töltést igényelnek, és az akkumulátorok előállítása és öregedése komoly környezeti terheléssel jár. Szerinte a kérdéskör sokkal összetettebb, mint ahogy jelenleg sokan gondolják és sokkal őszintébb megközelítésre van szükség. Követendő útnak a benzines, hibrid- és tüzelőnyagcellás hajtások mérlegelését tekinti. „Ha csak az elektromos autókra koncentrálunk, nem leszünk képesek megfelelő megoldást nyújtani az embereknek”.