A Royal Exotic Cars néven futó sportautókra szakosodott kereskedésnél úgy döntöttek, megspórolják a gyári olajcsere árát és maguk cserélnek olajat a Veyronban. A hősies szervizről készült videó alapján egy Bugatti esetén ez a folyamat kissé összetettebb, mint egy hétköznapi autóban.
Ahhoz, hogy egyáltalán neki tudjanak kezdeni az olaj leeresztéséhez, először le kellett szerelni az autó alsó borítását. Ezzel fel is tárul a nem kevesebb mint tizenhat darab leeresztő dugó és az olajszűrő. Miután mindet kicsavarozták és leengedték az olajat, elkezdődött a munka érdemi része. A feltöltéshez ugyanis gyakorlatilag le kell bontani az autó hátulját, amit több tucat csavar rögzít. A feladatot nehezítette, hogy sok rögzítést elrejtettek a Bugatti mérnökei, és volt olyan is, aminek a lazításához a kocsi tetejére kellett felmászni. A motortér lekopaszítása után lehetett csak hozzáférni az olajbetöltőhöz és a légszűrőkhöz.
Ahhoz, hogy újra menetkész legyen a Veyron, a vödörnyi csavarral még vissza is kellett szerelni mindent a helyére. Megfelelő szerszámok, emelő és szakemberek nélkül aligha kivitelezhető házilag egy ilyen olajcsere. Bár alighanem a Bugatti-tulajdonosoknak annyira nem fáj az ötmillió forintos gyári megoldás.