A Vector az igazi poszterautó: a valóságban alig épült meg néhány, mégis tinédzserek milliói álmodoztak róla. Az első változatot, a W2-t 1978-ban mutatták meg a közönségnek, de azóta sem készült, csak egy maroknyi, viszont időről időre felbukkan a márka. Most épp új tulajdonosa van: New Vector Motors Corporation néven alakították újra, és azt ígérik, hogy egy új típust fejlesztenek ki, WX8 néven.
Az viszont csak most derült ki, hogy a fejlesztési költségnek legalább egy részét két egyedi prototípus eladásából próbálják majd előteremteni, amelyeknek az értékét lényegében képtelenség pontosan megállapítani. Az 1992-es WX3 kupé és az 1993-as WX3R roadster is a Genfi Autószalon attrakciója volt. A lekerekített formájú autókba saját fejlesztésű, hétliteres, DOHC vezérlésű, ikerturbós V8-as motort szántak, amelyek a gyártó ígérete szerint 600 és 1200 lóerő közt, több teljesítményszinten készülhetett volna. A szériagyártás már tervben volt, de jogi viták miatt végül nem kezdték el. A két autó szerepel a duPont Registry oldalain, ahol azt írják, hogy az új áruk 850 ezer dollár lett volna, de most csak párban adják el a kettőt, és 3,5 millió dollárt várnak értük.
Ez nem is olyan lehetetlen, manapság akadt már hasonlóan drága szériamodell is, amelyből igazolhatóan legalább három példány készült. Az összeget állítólag arra fordítaná az új sportkocsigyártó vállalkozás, hogy elkezdje belőle a következő Vector sportkocsi kifejlesztését. Az ígéretek szerint ez legalább 2000 lóerős lenne, és elérné a 275 mérföld/órás, azaz 442 km/h-s sebességet.
Az persze megjósolhatatlan, hogy mindebből mi lesz, de a Vector történetében kerek negyven év alatt kevesebb, mint ötven autó született, általában hosszas fejlesztési és pénzgyűjtési szünetek után.