A legsportosabb, legerősebb Polestar modellváltozatok kapnak szoftver-frissítést, amely az összkerék-hajtás nyomatékelosztását módosítja, így az érintett típusok viselkedését közelíteni tudták a hátsókerék-hajtású autókéhoz.
A frissítés csak az újabb, CMA és SPA padlólemezre épülő Volvókat érinti, azaz a régebbi S60 Polestar változatát már nem. A programot úgy írták meg, hogy akkor jelenjen meg nagyobb nyomaték a hátsó kerekeken, mint az elsőkön, ha a sofőr kikapcsolja a menetstabilizáló programot, vagy Dynamic üzemmódba kapcsolja az autót, azt jelezve, hogy kész kihasználni az erős motor és a sportos futómű kínálta lehetőségeket. Ilyenkor hátsókerék-hajtású autó módjára az autó hátsó kerekei csúszhatnak meg először, szemben az eddigi beállítással, amellyel a Volvók megőrizték fronthajtású jellegüket.
A legerősebb, hibrid hajtású modelleket, a T6 Twin Engine és T8 Twin Engine hajtásláncú Volvókat nem érinti a frissítés: ezekben a hátsó kerekeket villanymotor hajtja, és már most is úgy vannak beállítva, hogy lehetőleg hátra jusson több nyomaték, amikor az autót sportos üzemmódban használják.