Ha valamire egy szabadidő-autó nem tűnik alkalmasnak, az a versenyzés, de ha így mennek a dolgok, nem marad más, amiből a versenyautó-építők kiindulhatnának. A francia Milano Racing már ezt az utat járja R4-es gépével, amelyet a Fiat 500X-ből alakítottak ki.
Az autót az FIA R4 szabályoknak megfelelően alakították át, amely a francia motorsport-szövetség, mivel az FFSA döntése szerint 2019-től a nemzeti ralibajnokságokban csak ilyen gépekkel lehet majd indulni. Ezek elvben valamivel olcsóbbak, mint a WRC-k, vagy az azokhoz árban és teljesítményben is nagyon közel álló R5-ös gépek.
Az MR 500X nevű versenyautó persze így sem lassú: 1,6 literes turbómotorja 263 lóerős, és mind a négy kereket hajtja, nagy teherbírású versenyváltó közbeiktatásával.
A tervek szerint a következő hónapokban az autó tesztelését és finomhangolását végzik, hogy az R4-es gép 2019 elején már a vásárlókhoz kerülhessen.