A Toyota kis középmotoros sportautóját már 11 éve nem gyártják, de most egy merőben új szerepben visszatérhet a kínálatba.
Azt már jó ideje tudni, hogy a Toyota szeretné újjáéleszteni három nagy sikerű sportautóját, az MR2-t, a Celicát és a Suprát, de a megvalósítással egyelőre óvatosan halad a gyártó. A Suprát a BMW-vel közösen fejlesztették, hosszú évek előzetesei után a bajorok már megmutatták a Z4-est és minden bizonnyal hamarosan a Suprát is láthatjuk. A többi modellről azonban egyelőre hallgatott a gyártó.
A csendet a Toyota európai értékesítési vezető helyettese, Matt Harison törte meg, aki az Autocarnak elárulta, a cég belső vezetése már tárgyal egy elektromos MR2 elkészítéséről, de a projekt egyelőre nem kapott zöld lámpát. A helyzet abból a szempontból érdekes, hogy 2017-ben még azt nyilatkozták, az új MR2-t amint csak lehet, gyártásba küldik, ehhez képest ez az új fordulat akár több évvel is tovább lassíthatja a megjelenést.
Abból a szempontból viszont jogos lehet a lépés, hogy a Toyota már korábban is hangozhatta, hogy a Supra lehet az utolsó sportkocsijuk, ami nélkülöz bárminemű elektromos hajtást. A Toyota villanyautó platformja mindenesetre már készülőben van, de kérdéses, hogy lesz-e annyira moduláris, hogy egy élvezetes sportautó alapjául szolgáljon.